O le 'ese'esega i le va o Melamine Tableware ma Palasitika Laupapa

Faatasi ai ma le faʻaauau pea o le atinaʻeina o taimi, o le laulau ua faʻauluina foi suiga fou.Mai mua'i mea'ai ma'a, ipu laulau laupapa, i ipu sima, ipu uamea u'amea, ma le lauiloa.ipu laulau melamine.

I aso nei,Huafu Chemicalo le a taulaʻi i le suʻesuʻeina o le eseesega i le va o le melamine ma meaʻai palasitika.

 mama melamine pauta tioata

Muamua o le eseesega i mea e gaosia ai.

O mea mataʻutia mo le gaosiga o meaʻai palasitika o le polyethylene, lea e lelei le ductility ma lanu susulu pe a uma ona faʻaopopo mea vali.

E na'o le mea'ai palasitika laulau e faigofie ona fa'aleagaina i lalo o tulaga maualuga o le vevela, tusa lava pe fa'asusu i le vai vevela, ma fa'amatu'u atu ni mea oona ma leaga i totonu o mea'ai.

I se isi itu, o le melamine tableware ua matua matua ma faʻamautinoa ona o lona saogalemu ma le gaosiga o tekonolosi, ma ua faasolosolo malie ona suia ipu laulau palasitika i le maketi.

melamine mea mata pauta 

Lona lua, o ituaiga e lua o laulau e eseese tau-fa'atinoga fa'atatau.

O le aotelega o foliga o le melamine tableware e talitutusa lava ma ceramics ma sili atu ona faʻamamaina.Ae e le maaleale e pei o sima, ma o lona fua e fai si mama ma manifinifi, o lea e fetaui lelei mo tagata matutua ma tamaiti.

Ae sili atu le taua, o le tau o le melamine tableware e le maualuga tele.Pe a faʻatusatusa i meaʻai laulau palasitika, e sili atu le faʻatinoga ma foliga vaaia i le tau tutusa.

 Huafu melamine fa'afefiloi fale gaosimea

A maeʻa faʻatusatusaga faʻatusatusa, matou te vaʻai i le maketi o le melamine tableware e matua lelei lava.O se tala lelei lea mo le atinaʻeina o le fale gaosi laulau i le lumanaʻi.O le mea e lelei ai, ua e mauaina se fa'apolofesa melamine raw material factory e pei o Huafu.

Huafu Melamine Moulding Compound Factory e le gata ua i ai le poto faapolofesa ma tekinolosi Taiwanese alualu i luma, ae ua i ai foi le tele o tausaga o le poto masani mauoa ma lanu fetaui tomai i lemea mata o meaai-grade melamine laulau laulau.E mafai e le au gaosi laulau ona faʻamautinoa e faʻatau mai mea faʻapitoa mai Huafu, ma o le a matou fesoasoani e foia faʻafitauli uma e te feagai i le gaosiga.


Taimi meli: Iuni-25-2021

Faafesootai matou

Matou te sauni i taimi uma e fesoasoani ia te oe.
Fa'amolemole fa'afeso'ota'i i matou i le taimi e tasi.

tuatusi

Shanyao Town Industrial Zone, Itumalo Quangang, Quanzhou, Fujian, Saina

I-meli

Telefoni