A diffarenza trà a tavola di melamina è a tavola di plastica

Cù u sviluppu cuntinuu di i tempi, a tavola hà ancu subitu cambiamenti rivoluzionarii.Da a prima stoviglia in petra, a tavola in legnu, à a tavola in ceramica, a tavola in acciaio inox, è dopu u pupulare.stoviglie in melamina.

Oghje,Huafu Chemicalssi focalizeghja nantu à analizà a diffarenza trà a melamina è a tavola di plastica.

 polvere di vetru di melamina pura

U primu hè a diferenza in i materiali di produzzione.

A materia prima per a produzzione di tavulinu di plastica hè u polietilene, chì hà una bona duttilità è culori brillanti dopu l'aghjunghje sustanzi di tintura.

Hè solu chì a tavola plastica hè faciule da deformà in cundizioni d'alta temperatura, ancu s'ellu hè imbullatu in acqua calda, è ancu liberate alcune sustanzi tossichi è dannosi in l'alimentariu.

À u cuntrariu, a tavola di melamina hè stata assai maturu è rassicurante per via di a so tecnulugia di sicurezza è di produzzione, è hà gradualmente rimpiazzatu a tavola plastica in u mercatu.

polvere di materia prima melamina 

Siconda, i dui tipi di vasellame anu un rapportu prezzu-prestazione diffirenti.

L'aspettu generale di a tavola di melamina hè assai simili à a ceramica è hè più raffinata.Ma ùn hè micca cusì fragile cum'è a ceramica, è a so texture hè relativamente ligera è fina, cusì hè assai adattatu per l'anziani è i zitelli.

A più impurtante, u costu di a tavola di melamina ùn hè micca particularmente altu.In cunfrontu cù a tavola plastica, hà megliu prestazioni è apparenza à u listessu prezzu.

 Fabbrica di cumposti di melamina Huafu

Dopu un paragone cumpletu, vedemu chì a pruspettiva di u mercatu di a tavola di melamina hè assai bona.Questa hè una bona nutizia per u sviluppu futuru di a fabbrica di tavulinu.Fortunatamente, avete trovu una fabbrica di materia prima melamina prufessiunale cum'è Huafu.

Fabbrica di composti di formatura di melamina Huafu ùn solu hà cunniscenze prufessiunale è tecnulugia avanzata taiwanese, ma hà ancu parechji anni di sperienza ricca è cumpetenze di cungruenza di culore in umaterie prime di stoviglie di melamina di qualità alimentaria.I pruduttori di tavulinu ponu esse assicurati di cumprà materie prime qualificate da Huafu, è aiuteremu à risolve tutti i prublemi chì scontri in a produzzione.


Tempu di post: 25-ghjugnu-2021

Cuntatta ci

Semu sempre pronti à aiutà vi.
Per piacè cuntattateci immediatamente.

Indirizzu

Zona Industriale di Shanyao Town, District Quangang, Quanzhou, Fujian, Cina

E-mail

telefonu