Cumu aduprà a tavola di melamina bè?

A tavola di melamina hà una bona durabilità, resistenza à caduta è faciule da pulisce.Tuttavia, hà ancu qualchì mancanza.L'usu propiu di a tavola di melamina pò allargà assai a vita di serviziu di a tavola di melamina.OghjeHuafu Chemicals, u fabricatore di melamine in polvere, risolverà cinque suggerimenti per l'usu di a tavola di melamina.

 polvere di melamina per molding

1. A resistenza di temperatura di melamine tableware hè -20 à 120 gradi.Deve evitari u cuntattu direttu cù l'oliu caldu è manteneu luntanu da e fonti di ignizione.

2. Ùn mette micca in un fornu à micru per u riscaldamentu o a disinfezione à alta temperatura, altrimenti affettarà a vita di serviziu di a tavola.Per disinfettà, aduprate un armadiu di disinfettazione di stoviglie di melamina, cum'è un armariu di disinfezione di ozone.

3. A tavola di melamina hà un longu tempu d'utilizazione è hè faciule da tinghje.Quandu serve l'alimentu, pruvate à manghjà menu manciari cù più pigmenti, cum'è l'oliu di pepite rossu, l'acitu, etc., per evità l'inconvenienti per a pulizia.

4. Quandu si pulisce, ùn aduprate micca a lana d'acciaio per fregare i piatti.Per piacè aduprate invece un pannu suave per lavà.A superficia di a tavola di melamina hà una strata dipolvere di vetru di melaminaè film brillanti, chì ponu prutezzione di a tavola.

5. Dopu un usu longu, se ci sò macchie nantu à a tavula chì ùn pò micca esse pulita, pudete cumprà un pulveru di melamine speciale per lavà, chì hè faciule da sguassà.

polvere di melamina pura


Tempu di post: 21-May-2021

Cuntatta ci

Semu sempre pronti à aiutà vi.
Per piacè cuntattateci immediatamente.

Indirizzu

Zona Industriale di Shanyao Town, District Quangang, Quanzhou, Fujian, Cina

E-mail

telefonu