Disegnu di cuncordanza di culori da PANTONE 2021 Culori populari

PANTONEhè una urganizazione autorità chì hè specializata in u sviluppu è a ricerca di culori è hè ben cunnisciuta in u mondu sanu.Cinese ancu traduttu cum'è Pantone / Pantone, dedicatu à sviluppà strumenti di cumunicazione di culore per diverse industrii.

Dapoi u 2000,PANTONEL'esperti di u culore anu cercatu un culore chì pò catturà u spiritu di i tempi cum'è un culore di moda annuale per sprime emozioni è attitudini culturali globali.Allora oghje,Huafu Chemicalshà cumpilatu i culori di moda 2021 appena publicati da PANTONE, è vede s'ellu ci sò qualchi culori chì ti piace !

I culori populari di primavera è d'estate PANTONE 2021sò Marigold, Illuminating, Cerulean, French Blue, Green Ash, Mint, Burnt Coral, Amethyst Orchid, Rust è Raspberry Sorbet.

2021 pantone culori melamina in polvere

Huafu ChemicalsU squadra di R&D trova chì questi culori sò ben affissati nantu à a tavola di melamina.Allora alcune foto di stoviglie in melamina culurite sò cullate per spergu vi portanu un novu pensamentu è cuncepimentu nantu à stoviglie in melamina per e fabbriche di stoviglie.

stoviglie in melamina di culore pantone

In fattu,Huafu Chemicalsface assai bè in fànovi culori per u compostu di moldura di melaminasecondu u culore PANTONE.

Benvenuti à cuntattateci nantu à i novi culori popularimelamina in polvere.

TELEFONU: 86 +15905996312EMAIL: melamine@hfm-melamine.com

 


Tempu di pubblicazione: 03-Nov-2020

Cuntatta ci

Semu sempre pronti à aiutà vi.
Per piacè cuntattateci immediatamente.

Indirizzu

Zona Industriale di Shanyao Town, District Quangang, Quanzhou, Fujian, Cina

E-mail

telefonu