Le Eseesega o Melamine ma Urea Formaldehyde Resin

Melamine-formaldehyde resin o se polymer e faia i le tali atu o le melamine ma formaldehyde.Melamine resin ua faʻaopoopoina faʻatasi ma mea faʻapipiʻi e fai ai mea lanu felanulanuaʻi, lea e masani ona faʻaaogaina mo laupapa teuteu, mea e manaʻomia i aso uma, laulau, ma isi.

Melamine fa'afefiloimamelamine pauta tioatae masani ona faʻaaogaina e fai ai laulau melamine, e masani ona taʻua o melamine tableware.O lona lanu ma le lagona i luga e tutusa ma le porcelain, o le tau e maualalo, ma e le maaleale, o lea e matua alofagia ai e le fale gaosi oloa.

le faʻaogaina o le faʻaogaina o le melamine 

Urea-formaldehyde resin, UF mo le pupuu, e faia i le vevela o le urea ma le formaldehyde faʻatasi ma faʻatumu ma faʻaopoopoga eseese.O le amino resin tutusa ma le melamine resin.O lo'o i ai le tele o fa'aoga, e pei o le fa'apipi'i fa'apipi'i urea-formaldehyde.

Urea-formaldehyde resin e fai foi ma ipu laulau, ae o lenei ituaiga ipu laulau e mafai ona faʻaaogaina i le vevela o le potu ma e le mafai ona faʻafesoʻotaʻi ma meaʻai vevela poʻo meaʻai.

 melamine laulau mea'ai pauta

Fa'amatalaga atili:"E faʻafefea ona faʻaoga lelei le laulau melamine?"Mo fa'amatalaga, fa'amolemole kiliki.

O le fa'aoga sa'o o ipu laulau melamine e taua tele fo'i.E mafai ona e faitau i lenei tusiga"8 Fautuaga mo le Fa'aaogaina o Melamine Tableware".


Taimi meli: Aukuso-13-2021

Faafesootai matou

Matou te sauni i taimi uma e fesoasoani ia te oe.
Fa'amolemole fa'afeso'ota'i i matou i le taimi e tasi.

tuatusi

Shanyao Town Industrial Zone, Itumalo Quangang, Quanzhou, Fujian, Saina

I-meli

Telefoni