Huafu Brand Melamine Moulding Compound Spedizione

L'8 di nuvembre,Huafu MMC Factorycompie cù successu a spedizione di dui cuntainer, purtendu un totale di 60 tunnellatecompostu di melamina per moldura.Questa realizazione mostra e nostre operazioni efficaci è impegnu à furnisce prudutti d'alta qualità.

 huafu melamine cumpostu per stampà per a tavola

Avemu un immensu orgogliu di a nostra materia prima di stampa di melamina di marca Huafu, chì hè meticulosamente fatta per assicurà a so purezza 100%.I normi di sicurità chì mantenemu guarantiscenu a produzzione di stoviglie di melamina di prima qualità.I nostri partenariati fermi cù fabbriche di stoviglie stimate in l'Asia Sudueste anu sempre dimustratu chì sò affidabili è duraturi.

 huafu melamine cumpostu di molding

Per ogni dumanda o cullaburazione potenziale, vi incuraghjimu à cuntattateci senza esitazioni.Semu ansiosi di spiegà novi pussibulità è favurizeghja relazioni mutualmente benefiche.

Per sapè di più nantu à i nostri prudutti è servizii, pudete ghjunghje à noi attraversu i seguenti dati di cuntattu:

Assistenza Clienti Hotline: 86-15905996312 (Sales Manager: Ms. Shelly)

Email: melamine@hfm-melamine.com

 tendenza di u prezzu di u mercatu di urea

Inoltre, vulemu sparte alcune informazioni preziose nantu à l'ultimi sviluppi in u mercatu di urea.Attualmente, e cundizioni di u mercatu sò i seguenti:

Aggiornamentu di u Mercatu di l'Urea: I Prezzi di a Cina Experimentanu Minori Fluctuazioni

Duranti u periodu da u 30 d'ottobre à u 5 di nuvembre, i prezzi di l'urea di a Cina anu vistu una ligera calata di 0,46%.In ogni casu, ci hè stata una crescita sussegwente chì i prezzi sò aumentati à 2,545.00 yuan / ton ($ 349.7 / ton) u 5 di nuvembre, chì indicanu un aumentu di 1.19%.In paragunà à u listessu tempu l'annu passatu, u prezzu di u weekend hà mostratu una crescita promettente di 1,56%.

Quandu s'avvicina à a mità di nuvembre, hè anticipatu chì u mercatu di urea pò sperienze ligeri fluttuazioni è una tendenza ascendente sussegwente.

prezzu di u mercatu di melamina


Tempu di Postu: Nov-09-2023

Cuntatta ci

Semu sempre pronti à aiutà vi.
Per piacè cuntattateci immediatamente.

Indirizzu

Zona Industriale di Shanyao Town, District Quangang, Quanzhou, Fujian, Cina

E-mail

telefonu