Cumu pulisce a tavola di melamina?

A tavola di melamina hè largamente usata in a nostra vita di ogni ghjornu, ma sapete cumu pulisce a tavola di melamina bè?OghjeHuafu Melaminesparterà a cunniscenza dettagliata.Per piacè sentite liberu di cuntinuà à leghje.

materia prima di stoviglie di melamina

1. Prima aduprà a nova stoviglia di melamina acquistata,mette in acqua fogera per 5 minuti, è poi pulita cun cura.

2. Dopu à usu, u tableware melamine deve esse pulita fin'àsguassate i residui alimentari nantu à a superficia.Per piacèAduprate una spazzola suave o un pannu per pulisce è caccià u residu di a superficia di a tavola di melamina.

3. Prima di pulizia, hè megliuimmerse in un lavamanu cù un detergente neutru per una decina di minutiper pulisce facilmente u grassu è u residuu nantu à a tavola in u prucessu di pulizia sussegwenti.

4. Lavate a stoviglia di melamina cù un pannu suave, poi sciacquate cù acqua, è dopu fà a disinfezzione dopu a filtrazione.

Attenzione !A lana d'acciaio è altri prudutti di pulizia dura per a pulizia hè strettamente pruibita.

5. Prima di mette in ulavastoviglie per lavà, assicuratevi chì ùn ci hè micca residuu nantu à a superficia in casu chì a lavastoviglie hè bluccata.A stoviglia di melamina deve esse piazzata in u rack di piatti secondu u locu è a direzzione indicata in u manuale di struzzioni di l'equipaggiu.

6. Asciugà è filtrà a tavola, poi mettein una cesta di almacenamento quant'è pussibule per impediscenu di accumulà è cascà.

 polvere di stoviglie di melamina

Quanzhou Huafu Chemicalshà più di 20 anni di sperienza in l'industria di melamina.Hè specializatu in a ricerca, u sviluppu è a pruduzzione100% melamina in polvere per moldingper stoviglie.Polvere di melamina Huafuhè largamente utilizatu in a produzzione di stoviglie per a casa, ristorante è hotel, forniture di cantina universitaria, prudutti sanitari, ecc.

 Huafu Melamine in polvere


Tempu di pubblicazione: 14-Jan-2021

Cuntatta ci

Semu sempre pronti à aiutà vi.
Per piacè cuntattateci immediatamente.

Indirizzu

Zona Industriale di Shanyao Town, District Quangang, Quanzhou, Fujian, Cina

E-mail

telefonu