Comu sceglie a tavola di i zitelli?

Ci hè una varietà abbagliante di stoviglie nantu à u mercatu, cù diversi materiali è stili.A manera di sceglie a tavola sicura per i zitelli hè diventata u prublema più preoccupatu per i genitori.Oghje,Huafu Chemicalssparterà e precauzioni quandu sceglite a tavola di i zitelli.

 compost di formatura di melamina formaldeide

1. A sicurità di a tavola

A ceramica hè fragile, l'acciaio inossidabile cuntene metalli pisanti, è i plastichi sò facilmente avvelenati è ùn sò micca resistenti à e alte temperature.In cuntrastu, a tavula di melamina hè diventata una scelta assai cunsigliata, un novu tipu di stoviglie chì hè oghji populari in u mondu internaziunale.

A tavola di melamina qualificata hà una sensazione di ceramica, una texture liscia, non tossica, è risponde à i normi naziunali di igiene alimentaria è à i normi di igiene FDA di i Stati Uniti;cusì i zitelli ponu aduprà in modu sicuru.

2. Sceglie u mudellu chì u vostru zitellu hè interessatu

Sceglite tavulinu chì ponu aumentà l'interessu di u vostru zitellu à manghjà.Avà ci sò alcune squisite è simpatiche stoviglie in forma di cartone adattatu per i zitelli in u mercatu.Questu pò aumentà a bellezza di a tavola, attrae l'attenzione di i zitelli è stimulà a so curiosità.

compost di melamina per stampà per i zitelli

3. U rolu di l'educazione di l'illuminazione

Sceglite una stoviglia apposta per i zitelli o una stoviglia split (principalmente fatta di100% polvere di resina melamina), soprattuttu pusendu chopsticks, ova o cucchiai, chì aiuta à esercizià e mani di i zitelli, l'ochji è a coordinazione di a bocca.

4. Attenti à u prezzu è a qualità

Alcune fabbriche illegale utilizanu urea-formaldeide in polvere è una strata di melamine in polvere per fà una stoviglia di melamina falsificata.Per quessa, vi tocca à andà à un supermercatu regulare per cumprà.Quandu compra, duvete cuntrollà currettamente se a tavula hè deformata, se a superficia di a tavola hè liscia, se u mudellu hè chjaru, u culore hè sbiadito, etc.

 Huafu Melamine Moulding Compound

Sè avete bisognu di cumprà una polvere di melamina pura d'alta qualità per a fabricazione di a vostra tavola, pudete truvà noi.

Mobile: +86 15905996312Email: melamine@hfm-melamine.com


Tempu di post: Jul-09-2021

Cuntatta ci

Semu sempre pronti à aiutà vi.
Per piacè cuntattateci immediatamente.

Indirizzu

Zona Industriale di Shanyao Town, District Quangang, Quanzhou, Fujian, Cina

E-mail

telefonu