Confidenza in Cina.Pudemu fà !

Dapoi u novu coronavirus hè apparsu in Cina, tuttu u paese si batte contr'à sta battaglia.In risposta à sta epidemia, a nostra cumpagnia piglia ancu tutte e misure necessarie per realizà attivamente u travagliu di prevenzione è cuntrollu.

Huafu Chemicals hà digià acquistatu abbastanza maschere mediche, disinfettanti, termometri di scala infrarossa.In u 20 di ferraghju, avemu principiatu l'ispezione è u travagliu di teste di l'impiegati è disinfettati una volta à ghjornu in a zona di travagliu.

Ùn ci hè micca un persunale verificatu chì hà truvatu un casu unicu di un paziente cù febbre o tosse finu à avà. Inoltre, ùn ci hè micca sintomi di u focu truvatu in a nostra fabbrica.Tuttavia, seguiremu sempre strettamente i requisiti di i dipartimenti di u guvernu è di e squadre di prevenzione di l'epidemie per rivisione u ritornu di u persunale per assicurà chì a prevenzione è u cuntrollu per assicurà a sicurità di i nostri prudutti è di l'impiegati.

Continueremu à cooperà cù i nostri stimati clienti.Sè vo site preoccupatu per i risichi assuciati à u trasportu di e merchenzie, vi assicuru chì i nostri prudutti seranu completamente disinfettati in fabbriche è magazzini, è e merchenzie piglianu assai tempu per esse trasportate in modu chì u virus ùn pò micca sopravvive.Inoltre, pudete seguità a risposta ufficiale da l'Organizazione Mondiale di a Salute.Huafu Chemical continuarà à pruduce bècumbugliu di stampa di melaminain u futuru.

melamina in polvere da a Cina

Di fronte à e sfide straordinarie presentate da l'epidemie, avemu bisognu di una fiducia straordinaria.Ancu s'ellu hè un tempu difficiule per u nostru populu cinese, credemu chì vinceremu sta battaglia.Cridemu chì pudemu fà!


Tempu di post: Feb-20-2020

Cuntatta ci

Semu sempre pronti à aiutà vi.
Per piacè cuntattateci immediatamente.

Indirizzu

Zona Industriale di Shanyao Town, District Quangang, Quanzhou, Fujian, Cina

E-mail

telefonu